חפש בבלוג זה

יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

אקטיוויז'ן הכריזה על המשחק הבא שלהם - תפנית מדהימה.

היום החברה המצליחה הודיעה כי היא עובדת על משחק המבוסס על "אנשים בשחור" (Men In Black)


המשחק מתוכנן לצאת בשנת 2012 באביב, ביחד עם יציאתו של הסרט השלישי.
המשחק יצא לקונסולות.
נאמר גם כי בקרוב יצא טריילר וגיימפליי למשחק.


לכתבה המלאה: CVG

גיימפליי מלא ראשון של Syndicate.

היום EA שיחררה לרשת גיימפליי באורך 11 דקות, אחד השלבים המוקדמים במשחק.
למשימה שבמשחק קוראים "Executive Search".



במשחק תשחקו את מיילס קילו, סוכן מחברה בשם Syndicate Eurocop.
במשימה שתראו תחפשו אצל חברה אחרת חללית או ספינה.


יום רביעי, 12 באוקטובר 2011

זה רשמי - הקלאסיקה Daytona USA תצא לקונסולות.

למי שלא מכיר המשחק Daytona USA יצא לקונסולות הישנות בשנת 1993
והוא משחק מכוניות שמתרחש לאורך ארצות הברית ואתה פשוט במרוצים.

Click to view larger image

המשחק יצא מחדש ל-Xbox Live ול-PSN בתאריך 25 באוקטובר השנה.


בנוסף להכרזה יצא טריילר:


יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

סיקור - S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl

STALKER-boxart.jpg

מפתחים: GSC Game World.
מפיצים: THQ.
תאריך יציאה: 20 למרץ 2007.
ז'אנר: יריות מגוף ראשון.
פלטפורמות: מחשב בלבד.

קצת על המשחק:
S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl הינו משחק פעולה בגוף ראשון (FPS) שמשלב אלמנטים של משחק תפקידים עם חופש פעולה של השחקן ועלילה דינמית. המשחק פותח על ידי חברת GSC האוקראינית במשך 6 שנים, ועורר הד תקשורתי רב.



עלילת המשחק מתרחשת במציאות אלטרנטיבית שבה הכור בצ'רנוביל נפגע פעם נוספת, והקרינה שדולפת ממנו יוצרת אזור רדיואקטיבי שיוצר מוטציות והפרעות טבע שונות. לאחר האסון הצבא משתלט על האזור ומכריז עליו שטח צבאי סגור. השחקן שאנו מגלמים שוהה בלתי חוקי באזור הזה, המתפרנס מאיתור ומכירת חפצים מסתוריים שנוצרו באזור, ומעניקים למחזיקם כוחות מיוחדים.



המשחק שואב אלמנטים ורעיונות רבים מתוך ספרם של האחים סטרוגאצקי "פיקניק בשולי הדרך", כמו גם מהסרט "סטאלקר" בבימויו של אנדריי טרקובסקי, המבוסס אף הוא באופן רופף על הספר.



עלילה בקצרה:
השחקן מגלם אדם שסובל משכחה, ומתעורר בעיירה קטנה אצל סוחר בשוק השחור.



הרמזים היחידים לזהותו הם קעקוע מסתורי שעל ידו, שבו כתוב "S.T.A.L.K.E.R.", והטקסט במחשב כף היד שלו "למצוא את סטרלוק" ו"להרוג את סטרלוק". במהלך המשחק השחקן חוקר את זהותו ומיהו אותו סטרלוק, בעזרת דמויות שונות ועל ידי ביצוע משימות מגוונות בתמורה למידע.



המידע מוביל את השחקן עמוק יותר לתוך האזור הרדיואקטיבי, לתחנת הכוח צ'רנוביל, שם על פי האגדה קיים קריסטל מופלא שמגשים משאלות.



במסעו לתחנת הכוח דמות המשחק תתמודד עם מוטנטים, שכירי חרב וזומבים שמנסים לעצור בעדו, וחיילים שמגנים על אותו קריסטל.



בסוף המשחק לשחקן מוצעות אפשרויות בחירה רבות, שיוצרות 7 סיומים שונים למשחק.



גיימפליי:
האזור הרדיואקטיבי מהווה את מפת המשחק, והוא מחולק לאזורים שונים בהם השחקן יכול לשוטט בחופשיות. כל אזור שונה מאופיין בסוגים שונים של תוואי שטח, אוכלוסייה, מוטציות ותופעות טבע.



במהלך המשחק השחקן יכול לבחור בין לשוטט בחופשיות באזור ובין קידום העלילה. לרשות השחקן מאות משימות צדדיות שמזכות אותו בכסף, תחמושת ועוד. בנוסף, השחקן יכול לסחור בציוד ובחפצים מסתוריים.



המשחק מבוסס על מנוע גרפי שפותח במיוחד עבור המשחק, במטרה ליצור עולם משחק אפל וקודר, וחווית משחק מציאותית. למשל, לאחר פיצוץ רימון, אדים יופיעו במקום ויטשטשו את שדה הראייה למספר רגעים. בנוסף, תנאי הראות והאקלים בעולם המשחק משתנים בהתאם לשעת היום במשחק.



דעה אישית:
לגבי העלילה, אני חושב שהיא קצרה ולא מתוחכמת אך אהבתי את הרעיון שהמשחק מתרחש בצרנוביל
וזה הופך אותו להיסטורי.

לגבי הגיימפליי, אני חושב שהוא לא מתוחכם מספיק ובסיסי מדי.

ציון:
7.0
לא מספיק טוב.