מפתחת: Free Radical Design
מפיצים: Ea Games
קונסולות: סוני 2, אקס בוקס
תאריך יציאה: 21 במרץ 2005
ז'אנר: יריות מגוף ראשון
קצת על המשחק:
TimeSplitters: Future Perfect הוא משחק יריות בגוף ראשון משנת 2005.
המשחק פותח על ידי Free Radical Design ופורסם על ידי EA Games עבור פלייסטיישן 2, Xbox, GameCube.
זהו המשחק השלישי של סדרת TimeSplitters, לאחר TimeSplitters 2, אשר שוחרר בשנת 2002. המשחק מציג מצב לשחקן יחיד המורכב מרמות בהם השחקן לוקח את התפקיד של סמל קורטז, נחת הנוסע בזמן מהמאה ה 25, כפי שהוא מנסה ללכת אל העבר כדי להציל את העתיד.
עלילה:
המשחק מתחיל בשנת 2401 כאשר חייל מארינס, סמל קורטז, עוזב את תחנת החלל שהוא הרס בסוף TimeSplitters 2.
הספינה שלו מתרסקת לכן הוא נוחת על כדור הארץ בעתיד ושני נחתים מופיעים על מנת לברך אותו. סמל קורטז ממשיך במסעו על מנת להגיע לבסיס נחתים שם הוא לומד כי קריסטלי הזמן שהוא גנב נזקקים למכונת זמן שנבנתה על ידי מדענית בשם אניה.
לאחר מכן על קורטז מוטלת משימה לעקוב אחרי חתימות זמן מהעבר בעזרת מכונת הזמן,
שנוצרו ע"י ה-Timesplitters.
באמצעות uplink במכונת הזמן, אשר אניה המציאה גם, קורטז עובר סדרה של תקופות זמן שונות בהן הוא מתקבל ומקבל סיוע מדמויות שונות בקרבות נגד הרשעים.
לאחר שגילה כי היוצר של TimeSplitters הוא מדען מטורף בשם ד"ר יעקב קרואו, קורטז יוצאת למשימה חדשה לסכל את תוכניותיו של המדען על ידי השמדת כל המעבדות שלו לאורך כל תקופות הזמן בהן קרואו ביקר.
לאחר שעשה את דרכו לאתר של קריסטל הזמן הראשונה, קורטז מגלה ד"ר קרואו התמזג עם רובוט דו רגלי גדול. קרואו הורס את השותף של קורטז R-110, מה שמשאיר את קורטז פנים אל פנים נגד קרואו.
בידיעה שהוא לא יכול להביס את המדען לבד, אניה שולחת את קורטז אחורה בזמן כמה דקות כשהוא הגיע לראשונה בתקווה להיות מסוגל לנצח את קרואו עם שני קורטזים (ו R-110, שמעולם לא נהרס כתוצאה מלולאה של זמן).
לאחר שקרואו הובס, קורטז העמיד גביש גלם לתוך מכשיר שגורם לתגובת שרשרת שהורס את המתחם כולו.
אניה מחזירה במהירות את שני הקורטזים וR-110 בחזרה למפקדה, כאשר הוא עוזב את הקריסטלי זמן להיהרס בפיצוץ.
אניה מתייגת את קורטז בתור הגיבור שלה והוא עונה "אני יודע, זה מה שאני עושה".
גיימפליי:
הארקייד ומצבי האתגר במשחק על מנת לאפשר לשחקן לפתוח דמויות חדשות, נשקים חדשים, ומקומות חדשים בארקייד
(למעט בליגה) כי השחקן יכול לאחר מכן להשתמש בתכונה שבה ניתן ליצור מפות במשחק.
השחקן יכול להשלים משימות ואתגרים שונים בליגה על מנת לקבל פרסים, דמויות ומדליות.
כל פעם ששחקן משלים משימה המשחק שומר באופן אוטומטי את ההתקדמות.
לאחר המשחק המקורי, הוסיפה Free Radical Desing יוצר רמות בסדרת Timesplitters.
הוא כולל אריחים, מיקום התחדשויות, פריטים ספציפיים במצבי משחק, גם את האפשרות
לשנות את התאורה.
דעה אישית:
לגבי העלילה, אני חושב שהיא מסובכת כי היא מערבת את הנושא של מסע בזמן אך עדיין לא קשה עד כדי כך
להבנה ועדיין מראה יופי וטוויסטים שלא חשבתי שיקרו במהלך המשחק.
לגבי הגיימפליי, אני חושב שהוא פשוט יחסית למשחק יריות משנת 2005 אך עדיין הוא לא מחודש מספיק
אבל שאר המודים שהוסיפו למשחק מוסיפים המון למשחק.
ציון:
7.6
המשחק ישן יחסית ולא מספק את כל המשתמשים, אך זהו ציון סביר.
לאחר שקרואו הובס, קורטז העמיד גביש גלם לתוך מכשיר שגורם לתגובת שרשרת שהורס את המתחם כולו.
אניה מחזירה במהירות את שני הקורטזים וR-110 בחזרה למפקדה, כאשר הוא עוזב את הקריסטלי זמן להיהרס בפיצוץ.
אניה מתייגת את קורטז בתור הגיבור שלה והוא עונה "אני יודע, זה מה שאני עושה".
גיימפליי:
הארקייד ומצבי האתגר במשחק על מנת לאפשר לשחקן לפתוח דמויות חדשות, נשקים חדשים, ומקומות חדשים בארקייד
(למעט בליגה) כי השחקן יכול לאחר מכן להשתמש בתכונה שבה ניתן ליצור מפות במשחק.
השחקן יכול להשלים משימות ואתגרים שונים בליגה על מנת לקבל פרסים, דמויות ומדליות.
כל פעם ששחקן משלים משימה המשחק שומר באופן אוטומטי את ההתקדמות.
לאחר המשחק המקורי, הוסיפה Free Radical Desing יוצר רמות בסדרת Timesplitters.
הוא כולל אריחים, מיקום התחדשויות, פריטים ספציפיים במצבי משחק, גם את האפשרות
לשנות את התאורה.
דעה אישית:
לגבי העלילה, אני חושב שהיא מסובכת כי היא מערבת את הנושא של מסע בזמן אך עדיין לא קשה עד כדי כך
להבנה ועדיין מראה יופי וטוויסטים שלא חשבתי שיקרו במהלך המשחק.
לגבי הגיימפליי, אני חושב שהוא פשוט יחסית למשחק יריות משנת 2005 אך עדיין הוא לא מחודש מספיק
אבל שאר המודים שהוסיפו למשחק מוסיפים המון למשחק.
ציון:
7.6
המשחק ישן יחסית ולא מספק את כל המשתמשים, אך זהו ציון סביר.
בדיקה שזה עובד מהמנהל!
השבמחק